Εξέλιξη-σοκ: Παρουσιαστής στέλνει ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ τον Μουτσινά!


Αν δεν επανορθώσει σύντομα τις δηλώσεις του ο Νίκος Μουτσινάς, ο παρουσιαστής που αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας, έχει μιλήσει ήδη με τον δικηγόρο του...και η μήνυση καραδοκεί στην γωνία.
Ένα σχόλιο που έκανε ο Νίκος Μουτσινάς, στην εκπομπή «Δέστε τους»  για τα δόντια του παρουσιαστή Κώστα Καλαντζή ήταν αρκετό για τον 72χρονο παρουσιαστή να κινηθεί νομικά. Ήδη από την Τετάρτη έχει αποσταλεί από τον δικηγόρο του κ.Καλαντζή υπόμνημα στη Νομική υπηρεσία του καναλιού όπου και απαιτεί -σύμφωνα με πληροφορίες-να επανορθώσει ο Μουτσινάς για τα σχόλια του.
«Είμαι έξαλος. Ποιος είναι αυτός ο κύριος που μπορεί να κρίνει τα δόντια μου; Γνωρίζει ότι είμαι καρκινοπαθής και πώς η όλη εικόνα μου έχει αλλοιωθεί εξαιτίας της ασθένειάς μου; Πώς μπορεί και με κρίνει έτσι; Αρθρογραφώ επί 18 χρόνια ως ερασιτέχνης δημοσιογράφος σε εφημερίδες της Κορινθίας και δεν έχω κινηθεί ποτέ μου δικαστικά. Ούτε και κάποιος άλλος το έχει κάνει κατά εμού. Όμως αυτό ξεπερνάει κάθε όριο. Το παρεάκι του Μουτσινά θα λογοδοτήσει στη δικαιοσύνη», ήταν το ξέσπασμα στο στενό του περιβάλλον, του θιγμένου δημοσιογράφου από τα λόγια του Νίκου Μουτσινά.

to-gamato
Aν σου άρεσε κάνε LIKE..

ShareThis

Copyrighttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Copyright (c) 2010-2017 frappedoupoli.gr

sociallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll